ékszerkészítés és egyéb ügyességek

Ékszerstart

Ékszerstart

Az ékszerkészítés legfontosabb szerszámai

2020. november 19. - Cs. Andi

 A laposfogó, csípőfogó és a kúpos fogó a hobbi ékszerkészítés nélkülözhetetlen szerszámai.

fogok3.JPG

Valószínű, hogy a legtöbben nem úgy kezdtünk neki a bizsukészítéshez, hogy azonnal beszereztük hozzá a szükséges profi kellékeket. Én például az első ékszereimet a férjem műhelyéből elcsent kombinált fogóval készítettem, vágni tökéletes volt, a recés fejei közé pedig papírt tettem, hogy ne sértse meg a fém alkatrészek felszínét. Szerelőpálcát sokáig nem is használtam, így kúpos fogóra eleinte nem volt szükségem, de ahogy egyre jobban merültem bele a technikákba, rájöttem, anélkül nehezen fogok boldogulni. 

Most a 3 legfontosabb szerszámot mutatom meg, amit kezdő ékszerkészítőknek is célszerű elsők között beszerezni. 

Tovább olvasom..

A bejegyzés trackback címe:

https://ekszerstart.blog.hu/api/trackback/id/tr3716290852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása