ékszerkészítés és egyéb ügyességek

Ékszerstart

Ékszerstart

Láncos medál filigrán gyöngykupakkal

2018. június 27. - Cs. Andi

Csak az egyszerű kíváncsiság, hogy "vajon milyen lehet élőben?" rendeltette meg velem ezt a filigrán gyöngykupakot, aztán meg is érkezett, én meg is csodáltam és szépen elraktam jó mélyre az ékszeralkatrészem közé, mert úgy volt, ahogyan sejtettem, egyik cseppgyöngyömhöz sem illet igazán. Aztán a pinteresten nézelődve mégiscsak kaptam ötletet a felhasználására. Ne gyöngynek a kupakja legyen, hanem egy lánccsomóé! 

filigrán

A medálhoz szükséges anyagok:

Láncos medál filigrán gyöngykupakkal

 

  • kb. 40 cm nyers lánc
  • 1 db 5 cm-es hurkos szerelőpálca
  • 1 db hosszúkás, keskeny filigrán gyöngykupak
  • 1 db 4 mm vagy 6 mm-es gyöngy (én most egy kisebb ezüst színű stardust gyöngyöt használtam, ez egy különleges, minden részletében ragyogó fémgyöngy, hiszen a felszínét csillámpor borítja)

 A láncból  8 darab, különböző hosszúságú darabokat szedtem le (laposfogóval nyitottam-zártam a szemeket, mindig csak oldalra, mint a szerelőkarikát), a legkisebb 3 cm-es volt, a legnagyobb 6 cm. A szerelőpálca zárt végét megnyitottam és egyenként ráraktam ezeket a darabkákat. A végén már kicsit nagyítani kellett a hurkon, hogy vissza is tudjam zárni. A másik, egyenes részt átdugtam a gyöngykupakon, tehát a hurkot láncostul behúztam a kupak belsejébe. A szerelőpálca másik végére ráhúztam az aprócska fémgyöngyöt majd ide is hurkot hajlítottam. Ha van fölösleg, vágjuk le. Tegyünk még rá egy szerelőkarikát (ez nekem most lemaradt, mivel jó nagy hurkot hajlítottam a szerelőpálca végére) és mehet is a kész láncra.

filigrán2

 "V" nyakkivágású felsők egyedi kiegészítője lehet.

 

Az ékszer készítéséhez alapanyagokat az Ékszerstart webshopunkban is találsz. 

Ha szeretsz ékszereket készíteni, érdekelnek alapanyagok és inspirációk, az oldalon hírlevélre is feliratkozhatsz, így mindig időben értesülsz az újdonságainkról.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ekszerstart.blog.hu/api/trackback/id/tr6316248286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása